«Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» ՓԲԸ

«ՀԷՑ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է Հայաստանում ամենախոշոր և հիմնական էլեկտրաէներգիա բաշխող և իրացնող ընկերությունը՝ սկսած 2002 թվականից։ Ընկերության ցանցերի ընդհանուր երկարությունը կազմում է 36հազ. կմ, որի արդյունքում սպասարկվում են ավելի քան 1մլն․ սպառողներ:


iNFOEXPERT ընկերության հետ համագործակցությունը սկսվել է 2016 թվականից, երբ «ՀԷՑ» ՓԲԸ-ն հաշվապահական հաշվառման համակարգերի ավտոմատացման և ողջ հաշվառումը մեկ միասնական համակարգում ներառելու համար փնտրում էր կազմակերպություն, որն ի վիճակի կլիներ անհատական մոտեցմամբ լուծել տարբեր աստճանի բարդության խնդիրներ։ iNFOEXPERT-ը դարձավ այն ընկերությունը, որը ստանձնեց այդ բարդ ու պատասխանատու գործընթացի իրականացումը։


Ներդրվեցին  1C: Հաշվապահություն և 1C: ERP համակարգերը:
Ծրագրային ապահովումը թույլ տվեց ավտոմատացնել ոչ միայն կազմակերպության աշխատանքը, այլև՝ համագործակցող կապալառու կազմակերպությունների աշխատանքը։
Ստեղծվեց մեկ միասնական հարթակ և տվյալների կենտրոնացման շնորհիվ առավել դյուրին դարձան կազմակերպության մարդկային, ֆինանսական, նյութական ռեսուրների բաշխման պլանավորման և կառավարման աշխատանքները։


Ստեղծված հարթակը հնարավորություն է տալիս հետևել աշխատանքների ընթացքին՝ ներդրումային ծրագրի ստեղծումից մինչև ավարտական ակտեր՝ ներառելով նախագծային – նախահաշվային և շին․ աշխատանքները:


Ստեղծվել է նաև պրոյեկտների կառավարման համակարգ, որի միջոցով ավտոմատացվել են հետևյալ գործընթացները՝

  • պրոյկտների անձնագրերի ձևավորում
  • նախագծային աշխատանքների պատվերներ
  • նախահաշիվների ստեղծում և հաստատում
  • շին․ աշխատանքների պատվերներ
  • կատարողական ակտերի ձևավորում և հաստատում։


Կառուցվել է լոգիստիկ կենտրոնի ֆունկցիոնալ, ինչը հնարավորություն է տվել իրականացնել՝

  • նախահաշիվներով և ներքին պահանջարկի գրանցման փաստաթղթերով ստեղծված պահանջարկի բավարարում՝ ազատ մնացորդի ամրագրումով
  • տրանսպորտային միջոցներով տեղափոխման կազմակերպում
  • տրանսպորտային միջոցների վիճակի գնահատում
  • մերժված պահանջարկից գնումների պլանի ձևավորում։

Հաշվի առնելով ներդրումային ծրագրերը՝ ավտոմատացվել են պայմանագրերի կառավարման գործընթացները՝ ապահովելով ձեռք բերվող ապրանքանյութական արժեքների, ծառայությունների քանակական և ֆինանսական հսկողություն, ինչպես նաև վճարումների գրաֆիկի և դրա կատարման հսկողություն։


Ավտոմատացվել են գնումների պահանջարկի հաշվարկի և մրցութային լոտերի ձևավորման գործընթացները՝ հիմք ընդունելով նախահաշիվներով և հաշվարկային փաստաթղթերով գրանցված պահանջարկը, նախորդ ժամանակաշրջանից տեղափոխվող աշխատանքների ծավալները, անալոգներով փոխարինման հնարավորությունը և պահեստում առկա մնացորդները։
Ստեղծվել է ՀՄ հաշվառման բլոկ՝ ըստ կապակցող խմբերի, համայնքների, անհատույց ստացված մասի, նյութական պատասխանատուների և վիճակի՝ ապահովելով և՛ ֆինանսական, և՛ հարկային հաշվառում՝

 

  • ձեռքբերում, ճանաչում, մաշվածքի հաշվարկ ըստ օրերի և մնացորդային ժամկետների
  • լուծարում, լուծարումից առաջացած նյութերի դետալների առանձին հաշվառում (նաև մասնակի լուծարում)
  • կլանում, տրոհում
  • ՀՄ նորոգումների պլանավորում
  • կապիտալացվող ծախսերի դասակարգում։


Ստեղծվել են նաև՝

  • նոր միացումների հաշվառման համակարգ
  • անավարտ ոչ ընթացիկ ակտիվների հաշվառման համակարգ
  • հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովին ներկայացվող հաշվետվությունների համակարգ (թվով 12 հաշվետվություն)
  • ներդրումային ուղղությունների հաշվառման համակարգ՝ ներառելով պարտավորություններ, դրամական հոսքեր և ծախսեր
  • առկա այլ ծրագրերի հետ ինտեգրման համակարգ։


Բոլոր ենթահամակարգերի համար ստեղծվել են ավելի քան 300 հաշվետվություններ:


iNFOEXPERT
Ավտոմատացում առանց սահմանների

 

Կարծիքներ

Կարծիքներ